Søk NorskeMagic |
|
Søk kort:
Søk medlem:
Søk by:
|
Søk forumet:
Søk regler:
Søk kortstokk:
|
|
|
Diskusjonstråd for nye kort!
19:37:08, 24/3 -10
|
|
Nå er rumor mill-sesongen i gang igjen, og her kan man fritt diskutere/kommentere de nye kortene. Jeg tror ikke det er noen god idé å legge ut bilder av alle kortene i denne tråden, siden det blir litt mye etter hvert. I stedet kan du gå hit for å se.
Tanker om Rise of the Eldrazi i limited:
Mitt førsteinntrykk er at dette kommer til å bli et temmelig treigt format. Med 8/8 for 8 i common-sloten burde det være et tegn på at R&D forventer at slike creatures blir relevante i et gjennomsnittlig spill. Spawn-tokens, så langt representert på to kort, hjelper til med å akselerere inn i Eldrazi-monstere, og tiden vil vise om det faktisk lar seg gjøre å ha 12-drops i limited-decken. Jeg tror faktisk det, og det er i grunn ganske radikalt. Jeg kommer til å more meg ganske kongelig om jeg noen gang får spilt det 15/15-monsteret i limited :D
Level up er en ability med masse potensial. 24 creatures kommer til å ha level up, slik jeg forstår det (regnet ut ifra treff i Orb of ). Ganske mange, altså. Jeg synes det er flott, siden det gir spillere flere valg i løpet av et game, og det er bare positivt. Måter for å bruke ekstra mana i late-game er også svært velkomne. Det eneste commonkortet med level up som er spoilet så langt starter som en , blir etter en activation (3 mana) en (2/3 i lufta), og etter at du har brukt halvannen million mana, eventuelt tolv, blir den en . Da tenker man kanskje at "det er vel kanskje i meste laget...", men greia er at det er en 2-drop. Du spiller den turn 2, og den er bra da. De fleste bjørner er ikke særlig relevante turn 5-6 og utover, men disse blir det, og det er det som gjør de så bra. Man forventer ikke å få en ut av den hvert game, men muligheten og fleksibiliteten er det som gjør at slike kort kommer til å bli verdsatt høyt.
Kommentarer?
Det uttales "Sænæ".
MULLDRIFTER FOR RISE OF THE ELDRAZI! Oppdatert: 16:29:30, 25/3 -10 |
|
|
|