Magic the Gathering
Magic the Gathering3209 medlemmer 7 pålogget

Brukernavn:

Passord:


Bli medlem
Har du glemt passordet?

Søk NorskeMagic
Søk kort:

Søk medlem:

Søk by:
Søk forumet:

Søk regler:

Søk kortstokk:
FORUMET Start | Nye innlegg | Søk | Private bord  
TILBAKEMELDING OG STøTTE Laste opp bilde... HTTPS ...
Auksjoner - hva skjer ved slutt ?
Siste leste innlegg: 05:49:25, 17/4 -24. Lest 3502 ganger.
kasmir
MEDLEM
GULLMEDLEM
Sandnes
@nom s. 31/3 -15

1 emner
1 svar

Auksjoner - hva skjer ved slutt ? 09:33:47, 30/4 -18  
Har ved flere anledninger lagt inn bud på auksjoner (svenske sådane). Ved auksjonsslutt skjer det ingen ting. Har ikke fått beskjed om at noe er vunnet, og "Mine Bud" er tom.
Har selger rett og slett bestemt seg for å slette mine bud ? Hvorfor får jeg ikke beskjed om det ?

Jeg har faktisk ikke mulighet til å finne navnet på selgeren heller siden alle spor er borte.
Er dette som tiltenkt ? For det første mangler det noe funksjonalitet i mine øyne, men har selger lov til å bare slette objekter når det måtte falle inn så lenge det er bud ?

Er det heller ingen mulighet til å få en epost når det skjer noe med mine bud ? (eller svar på en forumtråd)

verzutiko

Azorius
DOMMER L2
DOMMER L2
@nom s. 21/10 -09

438 emner
1774 svar

#14 PWP Seasonal

1. Hei. Når du klikker på "Min... 13:00:35, 30/4 -18  
Hei.

Når du klikker på "Mine bud" så har du forskjellige kategorier:
- Leder på (X)
- Vant på (X)
- Overbudt på (X)
- Tapte på (X)

Hvis alle kategoriene er tomme, altså at du ikke leder, vant, ble overbudt eller tapte, er det et tegn til at selgeren har valgt å slette auksjonen.

Hvis du har vunnet kort på en auksjon, skal kategorien "Vant på (X)" ha de kortene du vant, og du vil etterhvert få en biz fra selger.

Før du legger inn bud på svenske auksjoner, anbefaler jeg å kontakte selger i forkant da ikke alle ønsker å sende til Norge. Er det en selger med mange referanser (salg), er det som regel ikke noe problem.
verzutiko

Azorius
DOMMER L2
DOMMER L2
@nom s. 21/10 -09

438 emner
1774 svar

#14 PWP Seasonal

2. Det er forøvrig ingen mulighet... 13:01:47, 30/4 -18  
Det er forøvrig ingen mulighet til å få e-post tilsendt ved svar på forumtråder eller liknende per dags dato.
okhustad
MEDLEM
GULLMEDLEM
Oslo
@nom s. 10/9 -18

0 emner
1 svar

3. Hadde samme problem, kunne ikk... 21:59:03, 10/10 -18  
Hadde samme problem, kunne ikke se hva som skjedde med auksjonene jeg hadde vært med på. Sjekk mine Biz, siden, jeg fant ut at det var startet ett oppgjør der for auksjonen jeg hadde vunnet.



BYTT BORD TIL


 
  Outlaws of Thunder Junction Vil du slippe reklamen? Bli Gullmedlem!