Magic the Gathering
Magic the Gathering3209 medlemmer 7 pålogget

Brukernavn:

Passord:


Bli medlem
Har du glemt passordet?

Søk NorskeMagic
Søk kort:

Søk medlem:

Søk by:
Søk forumet:

Søk regler:

Søk kortstokk:
FORUMET Start | Nye innlegg | Søk | Private bord  
TILBAKEMELDING OG STøTTE Søk og listing av turnering ba... Bug i auksjon? ...
Varsling på e-post
Siste leste innlegg: 08:07:17, 18/4 -24. Lest 3852 ganger.
echofish
MEDLEM
Oslo
@nom s. 19/8 -13

9 emner
9 svar

Varsling på e-post 22:28:49, 9/7 -14  
Det hadde vært fint å fått en e-post når noen sendte en melding, satt opp en biz eller andre ting, så man slipper å laste inn siden på nytt for å se etter nye varsler.

214
MEDLEM
@nom s. 18/10 -11

330 emner
8356 svar

1. Det är ju skitjobbigt att fyll... 22:51:54, 9/7 -14  
Det är ju skitjobbigt att fylla sin epost med massa skitmail, det är ju jättelätt att bara gå in här på sidan så ser man ju vad som kommit för nytt.
 
Have/Want på forumet
.
Monsterauktion med massa gött
.
Just nu söker jag:
Gitaxian Probe(sign), Cabal Therapy(sign), Ad Nauseam(sign), Past in Flames(sign), Grim Tutor(sign), Gemstone Mine(sign), Power(unl), Underground Sea(Fbb)
echofish
MEDLEM
Oslo
@nom s. 19/8 -13

9 emner
9 svar

2. Det burde jo såklart være en m... 22:55:50, 9/7 -14  
Det burde jo såklart være en mulighet å skru av/på dette, og i tillegg velge hva man vil ha varsling om.
oyzar
MEDLEM
Bærum
@nom s. 7/10 -09

8 emner
271 svar

3. Helt enig med echofish her. De... 10:12:19, 11/7 -14  
Helt enig med echofish her. Dette er en av tingene som gjør NoM heller lite brukervennlig. Slik som ting er nå må man faktisk logge inn for å se om det har skjedd noe. Det er veldig få andre moderne sider som krever det samme.
214
MEDLEM
@nom s. 18/10 -11

330 emner
8356 svar

4. jag är med på att det borde gå... 10:29:04, 11/7 -14  
jag är med på att det borde gå att ställa in, men är det verkligen någon(uppenbarligen iaf ni 2) som tycker det är bra att mailen fylls med massa skräp? som det är nu har jag en skräpmail(som jag aldrig kollar) där alla mina notiser från olika forum, mcm och modo hamnar, de sidor man använder med jämna mellanrum märker man ju om man får mail/meddelanden på oavsett?
 
Have/Want på forumet
.
Monsterauktion med massa gött
.
Just nu söker jag:
Gitaxian Probe(sign), Cabal Therapy(sign), Ad Nauseam(sign), Past in Flames(sign), Grim Tutor(sign), Gemstone Mine(sign), Power(unl), Underground Sea(Fbb)
echofish
MEDLEM
Oslo
@nom s. 19/8 -13

9 emner
9 svar

5. Ja, du merker at du får varsli... 11:57:41, 11/7 -14  
Ja, du merker at du får varslinger fortløpende om du sitter og surfer på *skemagic.com 24/7. Jeg liker å vite at jeg har fått en intern melding eller biz så fort som mulig, slik at jeg kan svare relativt raskt. Med dette blir kommunikasjonen mer eller mindre live, og ikke med et interval på timer eller dager. Det at du får så mye søppel-epost fra før er jo din sak.
214
MEDLEM
@nom s. 18/10 -11

330 emner
8356 svar

6. du menar att du är inne på din... 13:20:13, 11/7 -14  
du menar att du är inne på din mail 24/7?
 
Have/Want på forumet
.
Monsterauktion med massa gött
.
Just nu söker jag:
Gitaxian Probe(sign), Cabal Therapy(sign), Ad Nauseam(sign), Past in Flames(sign), Grim Tutor(sign), Gemstone Mine(sign), Power(unl), Underground Sea(Fbb)
echofish
MEDLEM
Oslo
@nom s. 19/8 -13

9 emner
9 svar

7. Ja, jeg får notis på telefonen... 13:22:14, 11/7 -14  
Ja, jeg får notis på telefonen min hver gang jeg får e-post, som jeg tror er veldig vanlig.
214
MEDLEM
@nom s. 18/10 -11

330 emner
8356 svar

8. du vet att du kan vara inlogga... 14:06:00, 11/7 -14  
du vet att du kan vara inloggad här på telefonen 24/7 också? använder du facebook-login så loggas du in automatiskt
 
Have/Want på forumet
.
Monsterauktion med massa gött
.
Just nu söker jag:
Gitaxian Probe(sign), Cabal Therapy(sign), Ad Nauseam(sign), Past in Flames(sign), Grim Tutor(sign), Gemstone Mine(sign), Power(unl), Underground Sea(Fbb)
echofish
MEDLEM
Oslo
@nom s. 19/8 -13

9 emner
9 svar

9. Det hjelper jo ikke det, når j... 14:09:46, 11/7 -14  
Det hjelper jo ikke det, når jeg ikke får varsling. Jeg må fortsatt gå inn på nettsiden fra mobilen og oppdatere.
tittentei
MEDLEM
GULLMEDLEM
Ringsaker
@nom s. 15/3 -12

19 emner
142 svar

10. Er enig med Echofish at man bø... 16:04:59, 13/7 -14  
Er enig med Echofish at man bør kunne få besked raskere når det har skjedd noe her inne, men synes ikke at e post er noe god løsning.

Mitt ønske er at de jobber videre med appen de har for smart telefoner. Hvis denne hadde fått muligheter for meldinger med PUSH funksjon så hadde ting gått mye snarere
 
Jake Green: One thing I've learned in the last seven years: in every game and con there's always an opponent, and there's always a victim. The trick is to know when you're the latter, so you can become the former.
BYTT BORD TIL


 
  Outlaws of Thunder Junction Vil du slippe reklamen? Bli Gullmedlem!