Magic the Gathering
Magic the Gathering3209 medlemmer 5 pålogget

Brukernavn:

Passord:


Bli medlem
Har du glemt passordet?

Søk NorskeMagic
Søk kort:

Søk medlem:

Søk by:
Søk forumet:

Søk regler:

Søk kortstokk:
FORUMET Start | Nye innlegg | Søk | Private bord  
SCARS OF MIRRODIN nye elspeth ...
div spoilers
Siste leste innlegg: 22:49:58, 15/4 -24. Lest 2723 ganger.
Stones
MEDLEM
Kongsberg
@nom s. 10/5 -08

39 emner
392 svar

div spoilers 16:23:17, 10/9 -10  
La merke til et par kort i spoileren:

Dissipation Field - 2UU
Enchantment - Rare
Whenever a permanent deals damage to you, return it to its owners hand.

Min første reaksjon var at denne var broken, siden den gjer det vanskelig å slå med dyr. Så kom eg på at dei fleste gode dyr har abilities når dei kjem inn i spel (titaner), har abilities når dei gjer skade/slår (baneslayer angel/titaner), har haste (vengevine), er veldig billige (Steppe Lynx), eller ikkje har planer om å slå (fauna shaman). Kanskje brukbar i brettet mot enkelte decks. Derimot er den sikkert ei bombe i limited, om ikkje like broken som No Mercy.


Exsanguinate - XBB
Sorcery - Uncommon
Each opponent loses X life. You gain life equal to the life lost this way.

Så langt virker det som det er lett å få masse mana i limited-formatet, i så fall bør denne være ein fin finisher.


Palladium Myr - 3
Artifact Creature - Myr -Uncommon
Tap: Add 2 to your mana pool
2/2

Sa eg mana i limited? Denne må jo være crazy. Legger du denne på runde tre og den overlever så er du plutselig milevis forran motstanderen når det gjelder mana. Tipper den er 2.-3.pick, bak bomber og bra removal. I den rette decken er den kanskje ei bombe.

Oppdatert: 16:32:29, 10/9 -10

Sene
MEDLEM
Asker
@nom s. 4/9 -07

69 emner
1015 svar

#15 PT Points Yearly
#4 PWP Lifetime

1. Kan se for meg at Myren går ov... 16:42:20, 10/9 -10  
Kan se for meg at Myren går over enkelte removals, men det er vanskelig å si før vi kjenner formatet. Men sick ramp + artifact for metalcraft + relevant body kan helt sikkert føre til blowouts.
 
Det uttales "Sænæ".

MULLDRIFTER FOR SCARS OF MIRRODIN!
vidie
FANTASY KING
@nom s. 13/5 -08

15 emner
273 svar

2. http://www.mtgmintcard.com/ima... 16:38:47, 12/9 -10  
http://www.mtgmintcard.com/images/products/109/MAGIC-THE-GATHERING-KOTH-OF-THE-HAMMER-SOMM012.jpg

Den må jo være vill i RDW :p

Og akkurat nå virker det som Venser planeswalker går for mer enn Elspeth 2.0 planeswalker, syns det virker litt rart. Eller?

Oppdatert: 20:23:59, 12/9 -10
Sene
MEDLEM
Asker
@nom s. 4/9 -07

69 emner
1015 svar

#15 PT Points Yearly
#4 PWP Lifetime

3. Jeg synes Venser er heftig opp... 20:23:26, 12/9 -10  
Jeg synes Venser er heftig oppskrytt. Sikkert ikke unplayable eller noe, men en aggressiv U/W Planeswalker for fem mana som ikke kan forsvare seg selv... Det finnes sikkert decker hvor den er god, men i utgangspunktet minner den mye om Sarkhan Vol.

Når det gjelder Koth - jeg tviler ikke et sekund på at den er insane, men jeg har vansker med å evaluere nøyaktig hvor god den er uten å ha prøvd den. Alltid vanskelig å gjette seg til akkurat hvor gode nye Planeswalkere er.
 
Det uttales "Sænæ".

MULLDRIFTER FOR SCARS OF MIRRODIN!
Oppdatert: 20:25:23, 12/9 -10



BYTT BORD TIL


 
  Outlaws of Thunder Junction Vil du slippe reklamen? Bli Gullmedlem!